Intresseklubben, dags att anteckna!

2009-08-03 @ 22:10:45
     Råkade somna på soffan igen och vaknade runt 21. Skön dag, grymt varmt och såklart så fattade jag inte att det var så jävla varmt, så jag tog på mig jeans och adidasjackan. Inte så bra om man ska gå tur retur mellan stan och öb, halvdog på vägen. Men nu har jag kirrat tältet iallfall. Åke sa att det kommer bli trångt och att jag och Lina kommer ha 70 cm att dela på, haha, aja, vi får trängas helt enkelt. Pallar inte kånka på ett sexmannatält den här gången fan. Ber till snubben eller vafan som finns där uppe att det inte regnar de kommande dagarna, stelhett skare va, nästan så att man klagar på skiten.

     Man vill bara att dagarna ska gå lite fortare så att det snart är dags för Uppsala Reaggefestivalen, men vi drar ju iofs på onsdag och det är snart. Men det känns segt ändå. Glömde hämta resväskan och att skriva ut campingbetalningen, får fixa det imorrn istället.

Snackade med Frida idag också, hon kommer till Västerås om några dagar, hade lite jobbgrejjs som hon skulle fixa först. Håller tummarna bruden. Hon skulle börja kolla upp bil inför roadtrippen också. Det ska fanimej bli av. Efter URF blire typ 2 veckor med massa jobb och sen är jag ledig en hel veckan och lite mer. Har iofs sökt en tjäntst som börjar omgående efter den 16e augusti vet jag, men jag hoppas fan att jag inte får en massa tider den sista veckan då. Om jag nu ens får tjänsten.
     Vecka 33 så ska jag dra till Ica i Luthagen och kolla läget, skulle vara grymt att få jobb där. Känner Linnea där och så, skulle vara soft. Men jag kanske ska ta och styra lägenhet först, i värsta fall så får jag pendla ett litet tag mellan Uppsala och Bålsta. Ska börja spara lite cash också så att jag kan köpa mig en liten skruttbil att dra omkring i.

     Jaja, tristessen ligger tät. Ska käka något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0