Intressant och klyftig rubrik

2009-08-19 @ 20:39:41
     Inte hänt mycket idag direkt. Var en sväng hon käftis i Bålsta. Tog 10 min, hon tog några bilder och skrapade lite tandsten och sen vare klart. Måste börja använda tandtråd mera. Skönt att jag slapp idioten som jag var hos förra året. 
     Ska inte tillbaka förräns om 1,5 år, tänkte att då är jag fan 22, typ. Tiden går jävligt fort, helt sjukt.

     Imorrn ska jag ta och röra mig mot Uptown och gå på jobbjakt, ska fan besöka varenda jävla ICA-butik som finns. Måste ju få napp någonstans tycker man. Visst man kanske skulle söka till andra affärer, inte bara ICA, men det känns bra eftersom att jag vet vad jag kommer få i lön och vad som krävs av en. ICA känns tryggt, men jag vill inte hålla på och jobba där hela mitt liv liksom. Ska försöka hitta någon bra webbdesigntjohej-utbildning. Tycker sånt är kul. Och foto såklart, man vet aldrig vad som händer. Gäller att knyta kontakter och ha lite tur. Bara man får in en fot någonstans så kan de gå vägen.

     Och fan vad jag vill ha en ny mobil, man känner sig handikappad när man nergraderas från en relativt ny till en asgammal mobil. Har hittat en som jag vill ha, men den kostar också ca 4500 pix. Gäller att börja spara helt enkelt.

8 mp fan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0