I fly like paper, get high like planes

2009-08-01 @ 20:47:29
     Näst sista dagen innan skön ledighet, jobb imorrn 12.30-18.45, men det går fort. Käkade pizza hemma hos päronen. Inga och Janne skulle komma, men det var tydligen nå strul, så de kanske skulle komma imorgon istället. Om de ens kommer. Tycker det är dålig stil, vuxna människor liksom. Vet inte hur många gånger min familj och jag har åkt dit och hälsat på. Men det är tydligen längre att åka från sthlm till enköping än tvärtom. Jaja.
 
     Snackade med mor i väntan på pizzan. Skiten funkar och det känns bra. Även om jag har blivit lite nojjig, men hon sa att det kände hon också i början. Känns som att alla glor på en haha. Äsch.
     Måste snacka med Lina och kolla om hon har nå pressenning, ifall att det ösregnar på urf. Och trofan att man får ont i halsen när man säger att man inte har varit sjuk på aslänge. Nojjar för den där jävla svininfluensan också, men nu vet de vad det är och det går och bota liksom.

Jaja, lite videodropping.





Haha, den här är lite rolig.

Låten som gjorde att jag blev hiphopfrälst. Haha, så jävla nostalgiskt.

Kommer ihåg att den här och Gangstas Paradise med Coolio jämt spelades på radio när jag skulle till skolan,
när jag gick i första klass i Vibyskolan, eller så har jag bara inbillat mig det, skumt. Något minne har jag av det iallafall.
Det var vinter och man var tvungen att ha en såndär jävla overall. Jag kanske var lite mindre till och med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0