Give it give it give it, til you just can't give no more

2009-08-26 @ 13:08:23
     Rubriken har inget med inlägget att göra direkt. Bara det att  jag inte kan sluta lyssna på Yeasayers låt Tightrope.
Vaknade lite efter 12, ska ta och duscha och styra upp mig och sen ta bussen till Uppsala för att lämna lite cvs. Tänkte hoppa av vid Flogsta och lämna där och sen gå förbi Luthagen igen och se om chefen är där.
      Vädret kunde ju ha varit bättre, men det är väl bara att ta med sig sitt lilla paraply och göra det bästa av situationen.

     Jo, jag åt plättar till frukost, otroligt nyttigt och hälsosamt. Jag kör på nya plätt-metoden. Kolla bah. 

d
(Min webbkamera är ju i en klass för sig, men vafan..)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bildserie. förtjänar minst hundra stipendium. haha puss köp med dig plättar när du kommer hit <3

2009-08-27 @ 20:01:36
Postat av: Anonym

ajuste det var ju jag. frida :)

2009-08-27 @ 20:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0