För jag tänker fan dra...

2009-08-17 @ 00:43:24
     Förutom familjen så har jag inte ett skit som håller mig kvar i Enköping. Okej. Jag har inte så mycket i Uppsala heller, men jag har hellre tråkigt i Uppsala än i Enköping kan jag säga. Sitter och kollar runt på hemnet.se. Om det är någon som vet nån sjyst lägenhet som är till salu så holla at me, kan payya högst 600 lax för en, måste dock ta lån och grejjer. Men det är en piece of cake så fort jag får ett heltidsjobb någonstans. Ska till Uppsala i veckan och leta runt. Ska tvinga med mig Lina och hänga med henne innan hon flyttar till Örebro för att plugga. Alla drar någonstans, så det känns som att det är dags att jag också gör det.

Fänkålsgatan 15, Årsta
   43kvm för 1900 i månaden, jävligt stort för mig, men ah. Klicka på bilden för fler bilder.

Snyggt med flaggan, eh?


Villavägen 37, Kåbo
19kvm för 1333 i månaden, mindre än vad jag har nu, men vafan. Klicka på bilden för fler bilder.



Luthagsesplanaden 6 A, Luthagen
21kvm för 861 i månaden. Litet men funkar. Klicka på bilden för blablabla.


Kommentarer
Postat av: Ramo

Av dom där alternativen ska du lätt välja Årsta.

Rätt skönt att ha en hyffsat stor lägenhet och du kan lätt cykla till stan därifrån..

2009-08-19 @ 00:56:52
URL: http://nyheter24.se/noje/gatuplan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0