För jag draaar..

2009-08-05 @ 01:29:51
     En liten uppdatering inför morgondagen. Då draaar vi och öser järnet. Snackade med Lina tidigare idag och hon balla ur över parkeringssituationen och börja dilla om att "då äre ju ingen idé att ta med bil ens..". Men hon brukar balla ur och saker brukar lösa sig, så det blir nog så bra så bra. För jag tänker fa-an inte ta någon jävla buss nu när vi båda har körkort, hell no.

     Har packat det mest väsentliga och resten kommer ner imorrn. Måste komma ihåg att slänga sopor och skit så att det inte luktar apa när man kommer hem sen, plus vattna alla blomfanskap också. Jag är sämst på att vattna blommor, men mamma brukar vattna när hon är på besök, haha. Konstigt att ingen har dött än, ah förutom det lilla bonsaiträdet jag köpte för aslängesen. Levde väl i en vecka kanske, sen vissna den. Men de där kinesträden är ju en hel vetenskap för sig.

     Måste kirra en pump så jag kan pumpa upp min luftmadrass också. Eller så skiter jag i det och tar liggunderlag, fast det är ju skönare med madrass liksom. Aja. I-landsproblem ftw.
     Jaja, ännu en jävligt meningslös uppdatering, men jag har fett tråkigt och skit. Kanske ska lägga sig och läsa så att det snart blir onsdag, vilket det redan är iofs, men ah.

     Jag måste bara lägga upp den här, den är fan lika rolig varje gång, hahahahah. Ramo aka. Salsaboy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0