En snabbuppd.

2009-08-03 @ 12:57:05
     Vaknade för 45 min sen typ. Ska ta och styra mig och sen ner på stan och styra saker, massa styyrande helt enkelt. Och sen kanske ta tag i min jävla lägenhet som ser ut som skit, hur mycket disk som helst, saker överallt och skit på golvet. Hatar mitt nya golv som är ljusare än det gamla och då ser man varenda hårstrå och varenda dammtuss. Vilket resulterar i att jag får dampryck och dammsuger typ minst 4 ggr i veckan, men nu har jag jobbat så jag har låtit det vara. Kanske lika bra. Får ta en storstädning innan jag drar till Uppsala.
     Linabruden kanske kommer förbi ikväll, efter att hon har plockat blåbär med sin mormor (Hahahaha!). Tänkte föreslå att vi tar en cruise någonstans. Ska bli kul, men lite läskigt ändå, att bara sitta med sin polare i en bil, men hon har ju klarat av skiten så hon måste ju kunna köra då tycker man.
     Hade skummaste drömmen. Drömde att Lina var opepp som fan på urf, att hon inte skulle köpa något att dricka alls och att vi inte skulle låna bilen, haha. Jag blev helt förstörd, tror jag vaknade till och med och insåg att det var en dröm. Störd, mmm, heh.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0