Didn't have to use my A.K, I got to say today was a good day

2009-08-19 @ 03:25:07
     Sov för länge idag med. Drog till jobbet och krigade i några timmar i kassan. Lagom mycket folk. Folk som handlar utan att veta hur mycket pengar de har på kortet (för det har jag ju aldrig själv gjort...eh). Okej, lugnt om man har räknat fel och sådär och teknik och banker och skit strular ofta. MEN att människorna sen ska bli sura och otrevliga, då blir det en helt annan femma. Aja, människor i ett jävla nötskal. Som vanligt.

     Imorgon vankas det besök hos käftis aka. tandläkaren. Och jag måste dra till Bålsta eftersom att jag inte har fixat så att jag får gå i Enköping. Hoppas att det inte är samma snubbe som förra gången. Han frågade om jag snusade eller rökte och jag sa att jag snusar på heltid och röker ibland, men jag är ingen godisråtta, dricker mycket cola bara. "Mmm, men en snusråtta äru allt!" Och sen blev han sur för att jag inte hade några hål eller andra fel, "Bah, bra gener, du har bara tur.." Jävla idiot. 
     Efter att mamma läst om min erfarenhet på min bilddagbok så skickade hon iväg ett argt brev till Folktandvården i Bålsta och fick svar tillbaka, "Vi ber hemskt mycket om ursäkt.. blablab". Haha. Messa inte med mor min.


Brud som försöker vrida tillbaka dygnet, går inte så bra. Rufsig och äckel i håret. Shizzle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0