Det går ganska bra nu

2009-08-02 @ 21:32:58
     Dunder, vad skönt det är att veta att jag kan sova ut imorgon. Peppar sönder inför URF också. Jag och Lina drar till Upptown på onsdag och styr campingen. Ska försöka styra alla peeps så vi är på samma ställe. Kommer bli fetingbra.
     Imorgon ska jag hämta min wtc-bagheera dress a la' 80's  som jag vann på tradera, sen ta mig till ÖB och köpa tält. Måste skriva ut campingbetalningen också, så det går smidigt när vi kommer till campingen. Fast först ska jag typ sova till 14 minst, kanske.

     Och ja, det går ganska bra nu. Det finns hopp för mig har jag insett, sen om det är tack vare tabletterna eller inte, det skiter jag i. För jag mår bra och det är det som är det viktigaste i slutändan. Men jag ska kunna klara av mig själv utan de också. Men vi tar små yttebytte steg i taget och chillar då och då. Inga förhastade slutsatser eller förhastade gärningar så ska det nog gå vägen, till slut.


Kommentarer
Postat av: Ramo

Bra att det går bra, njut ordentligt av din lediga vecka nu..

2009-08-02 @ 22:32:29
URL: http://nyheter24.se/noje/gatuplan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0