Dag 1 av 6 avklarad

2009-08-14 @ 00:54:38
     Jag är så jävla trött, men såklart så går man ju inte och lägger sig. Var ganska chill dag på jobbet, timmarna flög förbi. Imorgon äre bara 16-20.15, skönt, kommer gå fort det med. Idag när jag cyklade till busshållplatsen så kände jag mig helt svimfärdig, var tvungen att sitta ner och grejjer. Hatar när det blir sådär, men jag antar att jag inte hade käkat och druckit ordentligt. Men det försvann sen när jag satte mig på bussen. MEN jag hade lock för örat hela tiden, nu har det släppt dock. Haha, så jävla intressant. Är fett trött och ska kolla på ett avsnitt med Sopranos, kanske.

Bye bye buyah!

Mys med min slitna gamla iPod på bussen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0