Bro's before ho's

2009-08-31 @ 19:46:56
Kan säga som så att jag är grymt lyckligt lottad att jag har sådana vänner som jag har. Annars skulle jag ha gått under för ett bra tag sen kan jag meddela. Ågren har försvunnit ut genom dörren för tillfället och jag hoppas fan att han stannar ute ett bra tag till.
Beställde hem en pizza, för jag är för lat för att laga käk själv. Alltid samma snubbe som leverar hem och han säger alltid "Trevlig helg!" oberoende på vilken dag i veckan det är. Lite kul tycker jag. Men jag säger alltid "Detsamma!" tillbaka och flinar lite för mig själv när jag stänger dörren.
Imorgon vankas det 6 timmars jobb, 3 timmar inventering och 3 timmar i frukten. Kommer gå som på räls. På Onsdag ska jag ta en till jobbsökartripp till Uptown och käka lite pizza med Gabbe på Pinnjocke. På Torsdag ska jag besöka farbror doktorn, ska följa upp lite hur allt har gått och fixa operation (tror jag) för min äckliga knöl som jag har på handleden som gör fett ont. Fredag vettefan vad som händer, antagligen chill eftersom att jag jobbar 8-17 på lördagen och sen får jag se om det blir nå partay efter det eller inte.
Och dagens motto: Don't Panic!

PEYS!

Ps. Sista jävla augusti idag också, nedrans höst är fan här...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0