Sitting at the table were it all began for us

2009-04-06 @ 22:19:23
Sitter på bussen på väg hemåt. Är i Örsundsbro just nu. Imorgon ska jag klippa mig på morgonen och så måste jag göra klart hemtentan. Lagom segt, så inihelvete.
      Men helgen har varit fet. Var på teaterbaren med Jacke och kollade på en konsert med ett Rage Against The Machine-band som Kung Henry sjöng med. Bra som fan och en massa moshande haha, flög omkring som en vante och men det stod en tjockis bakom en som fungerade som stötdämpare, så som det ska vara på "hårdrockskonserter".
      Drog till Max och sänkte en burgare och sen drog vi hemåt. Elle jobbade natt, så han kunde inte hänga på, vilket var synd. Men nu har Emil kommit tillbaka från Thailandet så han var inte helt lämnad åt sitt öde på jobbet bland alla fulla kunde som ska käka bakismat kl 3 på natten.

Igår gick vi på bio och kollade på Män som hatar kvinnor. Andra gången för mig, men den är bra så det spelade ingen roll.    
      Hanne och Elle tyckte att det var synd att de tagit bort så mycket som är med i boken, men men. De måstte göra så, annars skulle den ju bli alldeles för lång, samt att de som inte läst boken kanske inte skulle kunna hänga med för det är mycket som händer i boken som man måste ha koll på och så.

Trouble's what I'm in. Men vi försöker älskling...

PEYS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0