Nobody wants to be a quitter

2009-04-16 @ 01:02:37
Jaha. Då har jag bestämt mig. Jag hoppar av kursen. Orkar helt enkelt inte och jag känner och inser att jag inte kommer klara mig igenom hela kursen. Så jag ska jobba ett tag, se om jag kommer in på Biskops-Arnö och om jag inte gör det så söker jag något annat skoj. Jävla tur att jag har jobb som jag kan hålla på med under tiden och som gör att jag inte står utan pengar. Med tanke på hur jobbsituationen ser ut idag.
      Så de närmaste månaderna blir det jobb och chill. Imorgon ska jag sova länge och sen plugga körkortteori som fan. Känns skönt att ha en grej som man ska göra och inte hundra. Klagade på att jag inte hade något att göra förut och helt plötsligt blev det för mycket att göra och jag bröt ihop. Men nu ska jag koncentrera mig på körkortet och få de avklarat och sen får jag se vad jag tar mig an.
      Men det känns skönt att ha bestämt sig. Fick bara en massa ångest och mådde dåligt över att jag kände att jag presterade tillräckligt bra. Jävla prestationsångest. Men jag funderar på att söka någon kurs med data att göra eller typ medialiknande. Men jag hoppas som fan att jag kommer in på Biskops-Arnö, drömmen fan. De får göra så jävla roliga reportage och sånt där som jag diggar.
      Längtar efter sommaren som fan också. Ska bada och sola tills jag spyr och resa en massa. Eller en resa utomlands, minst. Måste fan komma iväg känner jag.

Jaja, peys mallafakkaas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0